Protokol Camii Çıkışı Bayramlaştı
Kocaeli'de bayram namazı sonrası il protokolü tarihi Fevziye Camii'nde kılınan bayram namazının ardında vatandaşlarla tek tek tokalaşarak bayramlaştı.
Kocaeli'de bayram namazı sonrası il protokolü tarihi Fevziye Camii'nde kılınan bayram namazının ardında vatandaşlarla tek tek tokalaşarak bayramlaştı.
Kocaeli 'de protokol cami çıkışı vatandaşlarla bayramlaştı. Fevziye Camii’nde bayram namazını kılan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, CHP Kocaeli Milletvekili Harun Özgür Yıldızlı, Önceki dönem CHP Genel Başkan Yardımcıdı Prof.Dr.Hurşit Güneşa namaz sonrası vatandaşlarla bayramlaştı. İlçelerde Belediye Başkanları bulundukları ilçelerin Merkez camilerlerinde bayram sabahı bir araya geldi. Şeker tadında samimi bayramlaşmalar dikkat çekti.

TÜM CEMAATLE BAYRAMLAŞTI
Ramazan Bayramı namazını İzmit Fevziye Camii’nde kılanlar arasında AKP İl Başkanı Şahin Talus ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın da vardı. Namaz sonrası bayramlaşma sırasında imamdan sonra Büyükakın ve Talus ilk sırada yer aldı. İki başkan tüm cemaatle bayramlaştıktan sonra camiden ayrıldı.

DİKKATLİ OLUN
Başkan Büyükakın cami çıkışı tüm İslam aleminin bayramını kutlarken yolculuk yapacak olanlara dikkatli olmaları tavsiyesinde bulundu.

Bu Haberi Beğendin Mi?
0 kişiden 0 kişi beğendiSen de yorumunu yaz!
E-posta adresin gizli kalacaktır. Lütfen tüm zorunlu alanları doldurun *Haftanın Özeti
Son dakika haberleri, resimler, videolar ve özel röportajlar



