Prof. Dr. Birsen Mutlu Emekli Oldu
Kocaeli Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Birsen Mutlu’nun emekli oldu.
Kocaeli Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Birsen Mutlu’nun emekli oldu.
Kocaeli Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyelerinden Prof. Dr. Birsen Mutlu’nun emeklilik töreni, Tıp Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
PLAKET TAKDİM EDİLDİ
Törene; Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Alparslan Kuş, Dekan Yardımcıları; Prof. Dr. Ayten Yazıcı, Prof. Dr. İpek Komsuoğlu Çelikyurt, Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimi Görkem Aksu ile Prof. Dr. Birsen Mutlu’nun çalışma arkadaşları, akademik ve idari personelin katıdı. Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Alparslan Kuş, meslekte 42. yılını tamamlayan Prof. Dr. Birsen Mutlu’ya kurumumuza yapmış olduğu emeklerinden dolayı teşekkür ederken Prof. Dr. Birsen Mutlu da, çalışma hayatından kesitler paylaşarak tüm çalışma arkadaşlarına başarılar dileyerek teşekkür etti. Tören, plaket ve çiçek takdiminin ardından toplu fotoğraf çekimiyle tamamlandı. Katılımcılar, Prof. Dr. Birsen Mutlu’ya sağlıklı ve mutlu bir emeklilik diledi.
Bu Haberi Beğendin Mi?
0 kişiden 0 kişi beğendiSen de yorumunu yaz!
E-posta adresin gizli kalacaktır. Lütfen tüm zorunlu alanları doldurun *Haftanın Özeti
Son dakika haberleri, resimler, videolar ve özel röportajlar






