Büyükşehir Yeni Yıla Borçsuz Girecek
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın 2. Pandemi paketi içinde yer alan önemli bir desteği daha açıkladı. BÜyükşehir belesiyesi ile çalışan firmalara yıl sonuna …
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın 2. Pandemi paketi içinde yer alan önemli bir desteği daha açıkladı. Büyükşehir belesiyesi ile çalışan firmalara yıl sonuna kadar tüm ödemeleri yapılacak.
Başkan Büyükakın açıklamasında pandemi ile mücadele kapsamında 1’inci dönemde 126.7 milyon liralık destek olduk. İkinci pandemi döneminde ise 112 milyon liralık bir desteğimiz olacak. Toplam desteğimiz ise 228.7 milyon lira destek vermiş olacağız. Büyükşehir Belediyesi olarak 2020 Aralık itibariyle ile yüklenicilerimizin tüm alacakları olan 122 milyon lirayı vereceğiz. Büyükşehir Belediyemiz yeni yıla piyasaya hiç borcu olmadan girecek” dedi.
Bu Haberi Beğendin Mi?
0 kişiden 0 kişi beğendiSen de yorumunu yaz!
E-posta adresin gizli kalacaktır. Lütfen tüm zorunlu alanları doldurun *Haftanın Özeti
Son dakika haberleri, resimler, videolar ve özel röportajlar




